به نوشته وبگاه «ترکیش پرس» بر اساس اعلام وزارت حمل و نقل و زیرساخت ترکیه روز یکشنبه پرواز‌های خطوط هوایی به ایران و افغانستان را در پی شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترکیه قصد دارد از آوریل ۲۰۲۴ پروازهای گردشگری به مقصد سوریه را از سر بگیرد.
متوسط زمان تاخیر پرواز‌های تاخیردار در اردیبهشت ماه به ۸۴ دقیقه رسید و نسبت به اردیبهشت ۱۴۰۲، پنج دقیقه کاهش یافت؛ همچنین تنها ایرلاین ایران‌ایرتوز متوسط تاخیرهایش بیشتر از ۱۰۰ دقیقه بود و به ۱۰۶ دقیقه رسید.
تزاچی هانگبی مشاور امنیت داخلی اسرائیلگفت هیچ پرواز مستقیمی از اسرائیل به عربستان سعودی در حج امسال انجام نخواهد شد.
راهبر فرودگاه بین الملل مهرآباد، از توقف ۵ ساعته پرواز‌های فرودگاه‌های امام و مهرآباد در روز ۱۴ خرداد خبر داد.
سخنگوی کاخ کرملین ابراز امیدواری کرد که پویایی بالا بین ترکیه و روسیه در اجرای پروژه‌های مشترک حفظ شود.
به گفته سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ۱۱ فروند هواپیما جهت انتقال زائران در نظر گرفته شده و معاونت‌های بازرگانی، مهندسی و تعمیرات و سایر قسمت‌ها با جدیت و همت‌حداکثری در حال آماده‌سازی ناوگان برای انجام بهترین و ایمن‌ترین خدمات برای انتقال حجاج هستند.
وزیر خارجه مصر با سفر به ترکیه، در کنفرانس خبری مشترک با همتای خود حضور یافت و دو طرف بر تحول روابط دو جانبه تأکید کردند.
از دو هفته آینده روند صدور ویزای زائران حج تمتع سال جاری از سوی سعودی‌ها آغاز می‌شود و ایرانیان نیز همچون سایر کشور‌ها از طریق سامانه مسار روند صدور ویزای الکترونیک را طی خواهند کرد.
بنا به اعلام آناتولی، پهپاد مسلح بایراکتار تی. بی.۳ که نخستین پهپاد مسلح جهان با قابلیت پرواز و فرود از کشتی‌های با باند کوتاه است، پرواز‌های آزمایشی خود را امسال انجام خواهد داد.
شش صندلی فرست کلاس اساسا در کابین‌های کوچکی با در‌های مخصوص به خود قرار گرفته‌اند، این کابین‌ها یا اتاق‌ها علاوه بر سیستم اطلاعات سرگرمی معمول یک صفحه نمایش ۳۲ اینچی نیز دارند، این کابین‌ها دارای یک تخت مستطیلی موازی در کنار صندلی عریض و گزینه‌های ذخیره‌سازی، از جمله کشوی لباس خواب هستند. کابین‌های فرست کلاس همچنین دارای یک کنسول بزرگ و یک میز غذاخوری جدا شونده بزرگ هستند.
تمامی پرواز‌ها تا اطلاع ثانوی به علت مه‌گرفتگی و کاهش دید با تاخیر انجام می‌شود.
«حسن خوشخو» توضیح داد: به دلیل تاخیرات مکرر شرکت هواپیمایی «آتا» در انجام پرواز‌های مسیر مشهد-عراق و بالعکس و به دنبال آن بروز نارضایتی گسترده در میان مسافران و همچنین عدم رعایت حقوق مسافران، سازمان هواپیمایی کشوری در نامه‌ای در تاریخ ۱۶بهمن ماه به شرکت هواپیمایی آتا، مجوز صادره برای تمامی پرواز‌های آن شرکت از مبدا مشهد به مقصد عراق و بالعکس را تا اطلاع ثانوی لغو کرد.
پرواز‌های فرودگاه مهرآباد با توجه به بارش برف وشرایط جوی حاکم بر پایتخت برقرار و در صورت مساعد بودن شرایط جوی فرودگاه مقصد مطابق برنامه روزانه در حال انجام است. بقیه فرودگاه‌های کشور باز و عملیاتی است.
وقوع مه سنگین در شهر اهواز پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی این شهر را تحت شعاع قرار داده و منجر به لغو و به تاخیر افتادن پرواز‌ها شده است.
وقوع مه سنگین در شهر اهواز پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی این شهر را تحت شعاع قرار داده و منجر به لغو و یا به تاخیر افتادن پرواز‌ها شده است.
مدیر کل فرودگاه مهرآباد گفت: از ابتدای امروز هیچ پروازی با تاخیر بابت شرایط جوی و بدی آب و هوا مواجه نشده و اگر تاخیری هم ایجاد شده باشد از نوع تاخیر عملیاتی بوده است.
فرودگاه مهرآباد تداوم لغو همه پرواز‌های فرودگاه مشهد را اطلاع‌رسانی و اعلام‌کرد: مسافران قبل از حرکت به سمت فرودگاه‌ها از آخرین وضعیت پرواز خود مطلع شوند.
پرواز‌های فرودگاه مهرآباد با توجه به شرایط جوی برقرار است و در صورت مساعد بودن فرودگاه مقصد مطابق برنامه روزانه انجام می‌گیرد.
روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از احتمال تاخیر یا کنسلی تعدادی از پرواز‌های خروجی و ورودی مهرآباد به دلیل شریط نامناسب جوی خبر داد.
برخی رسانه‌های ترکیه امروز (چهارشنبه) از توقف پروازها در یکی از فرودگاه‌های شهر استانبول در پی وقوع انفجار در یکی از خطوط لوله گاز این شهر خبر دادند.
وزیر حمل و نقل ونزوئلا اعلام کرد پس از دو سال پرواز‌های بین کلمبیا و ونزوئلا برقرار شده است.
منابع ترکیه ای از برقراری پروازهای استانبول به کرکوک عراق خبر دادند.
منابع خبری افغانستان اعلام کردند که شرکت هواپیمایی کیش‌ایر پرواز‌های خود را به افغانستان را آغاز کرده است.
مدیرکل دفتر ارتباطات و اطلاع رسانی شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: تمامی پرواز‌های ترکیه به ایران برقرار است و تعلیق پرواز‌های این مسیر به دلیل شیوع ویروس کرونا صحت ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ